אחות פרטית בבית – כמה זה עולה והאם זה כדאי?

העסקת אחות פרטית בבית נותנת למשפחה אפשרות להיות בשליטה מלאה על הנעשה למען יקירם. הם יכולים לקבוע את סדרי העדיפויות שלהם ולספק טיפול בצורה שהם מרגישים שהיא הטובה ביותר.

עלויות העסקת אחות פרטית בבית משתנות בהתאם לגורמים רבים, לרבות מיקום, תעריף שעתי, זמן נסיעה ועוד. העלות החציונית של אחות פרטית היא עומדת בממוצע על 60-80 ש"ח לכל שעה.

עלות הטיפול בבית משתנה בהתאם לצרכי המטופל, משך הזמן בו הוא זקוק לשירותים ומקום מגוריו.

כמה גורמים שיכולים להשפיע על העלות הם: כמה טיפול נדרש, כמה שעות ביום, האם יש או אין איש צוות גר (אחות פרטית), ואם ביטוח הבריאות מכסה משהו מזה. טיפול בחולים בביתם יכול להיות זול יותר מאשר אשפוזם בבית חולים או בבית אבות. עם זאת, זה מחייב שמישהו יהיה זמין לספק להם טיפול 24/7.

אחות פרטית בבית – זה לא רק הכסף

טיפול של אחות פרטית  הוא לא רק כמה תשלמו עבור השירות, אלא גם ישנם היבטים נוספים חשובים שחייבים לבחון לפני העסקת אחות פרטית. חשוב לוודא שאכן מדובר במישהי שהיא מוסמכת ובעלת ידע ויכולת לטפל בצורה הטובה ביותר ולתת מענה לכל תרחיש, לדעת לעבוד באופן ישיר ושוטף מול הרופא המטפל ולוודא שאכן המלצות הרופא המטפל באות ליידי ביטוי בטיפול מסור ומלא.

מהם היתרונות של טיפול אחות פרטית בבית?

טיפול ביתי פרטי מעניק רמת שקט נפשי לפרט ולמשפחתו, בידיעה שיטפלו בו היטב. זה יכול לספק מצב חיים מכובד ונוח יותר לקשיש או לאדם עם מוגבלות. קשישים ונכים זקוקים לרוב לעזרה בפעולות יומיומיות כגון ניקיון, בישול, ארגון וניהול כספים. נותני טיפול ביתי פרטיים נכנסים לבית כדי לספק שירותים אלו תוך מתן תמיכה רגשית וליווי מלא לא רק של הטיפול הרפואי.

מהם הסיכונים הכרוכים בטיפול אחות פרטית בבית?

הטיפול הניתן על ידי עובד שירותי בריאות בית מועיל לעתים קרובות לאנשים שמחלימים ממחלה או פציעה, או קשישים שחיים לבד. עם זאת, הסיכונים בהעסקת אחות פרטית הם ממשיים לא פחות.

הסיכון העיקרי הכרוך בהעסקת אחות פרטית הוא שהן עלולות לא להיות מוסמכות לספק את הטיפול לו זקוק המטופל. הסיכון הנוסף קשור לגניבת זהות. אם מישהו גונב מידע עליך ועל משפחתך, הוא עלול להשתמש בו נגדך בעתיד אם יתקבל לעבודה עבורך. למרות שאולי גניבת זהות נשמע כמו משהו שיכול להיות רחוק ממכם, לצערנו לא פעם אנו עדים למצבים קיצונים וקשים של עבירות קשות המבוצעות בשל היותה של האחות או המטפלת נמצאת לבד עם המטופל ומנסה לנצל את מצבו.

כמה עולה טיפול אחות פרטית?

עלות אחות פרטית משתנה מחברה אחת לאחרת, בהתאם לרמת הטיפול הדרושה וסוג המתקן. חברות מסוימות עשויות להציע טווח שבין 60 שקלים חדשים לשעה ל-90 שקלים חדשים לשעה.

איך מוצאים אחות פרטית?

סיעוד הוא מקצוע הדורש מסירות וזמן רב. האחיות נדרשות לעיתים קרובות לעבוד בשעות מאוחרות, לטפל בחולים ברמות שונות של צורך, ולספק תמיכה רגשית למי שעלול להיאבק בבעיות בריאות. אחיות פרטיות הן היבט חשוב להפליא של שירותי הבריאות מכיוון שהן יכולות לספק מגוון שירותים שיכולים להיות קשה לרופאים ובתי חולים לספק. הם מתמקדים בצרכיו וברצונותיו של המטופל, וזה דבר שלא כל האחיות עושות.

לכל האחיות יש רמות ניסיון ומערך מיומנויות שונות, מה שאומר שתרצו שאתם צריכים לחפש היטב בין מספר חברות סיעוד לפני שאתם בוחרים אחות פרטית שתהיה זאת שטפל ביקריכם בצורה הטובה ביותר.נכתב בשיתוף אתר כמה זה בריאות – האתר המוביל להשוואת מחירים בתחומי בריאות וסיעוד.

Call Now Button