חיתולים למבוגרים בגבעתיים

עידן הספיגה הינה החברה המובילה בישראל לשיווק כל מותגי החיתולים, אנו מספקים שירות של חיתולים למבוגרים בגבעתיים והסביבה, לרבות שירות משלוחים חינם לכל אזורי העיר לרבות שכונת ארלוזורוב, גבעת רמב"ם וכל רחבי העיר והסביבה.
אנו מציעים לכם חיתולים למבוגרים של כל המותגים המובילים, חיתולי מבוגרים, נועם, שקמה, ABENA ועוד.

חיתולים למבוגרים בגבעתיים - למה דווקא עידן הספיגה

רכשתם מוצר ואתם לא מרוצים ? אנו נגיע עד אליכם, נאסוף את המוצרים ותקבלו החזר כספי מלא עבור אריזות סגורות.

ביצעתם הזמנה ואתם זקוקים לחיתולים במייד, אנו נגיע אליכם תושבי העיר גבעתיים עד 48 שעות מרגע אישור ההזמנה.

אם אתם קצת הולכים לאיבוד ולא יודעים מהו סוג המוצר לו את זקוקים, אנו נייעץ לכם בחינם ללא כל התחייבות ונתאים לכם את המוצר המתאים לסוג הבעיה.

רגע אחד לפני שאתם רצים לרכוש חיתולים למבוגרים, צריך לבחון את סוג הבעיה ולהתאים לה את המוצר המתאים, בואו לקבל את המידע והייעוץ מהחברה הוותיקה בישראל בתחום.

חיתולים למבוגרים הם מוצר בסיסי ולא מותרות, לכן אנו מתחייבים להביא לכם את המחירים ההוגנים והמשתלמים ביותר לכל המוצרים אותם אנו מוכרים.

אנו עושים כל מאמץ אפשרי בכדי להעניק לכם מחירים זולים, אנו קונים ישירות מהיצרנים ומשווקים לכם את המוצר ללא פערי תיווך, מה שאומר שאנו החברה היחידה שיכולה להביא לכם את המחירים המשתלמים ביותר לכל המוצרים.

אנו זמינים עבורכם 6\24 בכל שעה ויום בשבוע (למעט ימי שבת), נשמח לענות לכם על כל שאלה ולקבל הזמנות למשלוח מיידי.

חברת עידן הספיגה בעלת ניסיון של 18 שנים בתחום מוצרי ספיגה למבוגרים, את כל הניסיון והידע שלנו אנו נשמח להעמיד לרשותכם בכל זמן.

אצלנו תוכלו לקבל כל מה שתם זקוקים לו, חיתולים למבוגרים, סדיניות, תחתוני ספיגה, פדים לברית שתן ועוד.

אז במקום להתרוצץ בין מספר חברות לרכוש מגוון מוצרים, בלחיצת כפתור אחת תוכלו לקבל את הכל עד אליכם לבית.

חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים בגבעתיים - שאלות ותשובות

בחירת חיתולים למבוגרים הינה סוגייה מורכבת, לפעמים גם מעמידה את הצד הנדרש לחיתולים במצב לא לא נעים וגם מבייש, באופן טבעי עולות לא מעט שאלות, החלטנו להביא לכם את השאלות המרכזיות העולות, וכמובן גם את התשובות לכל שאלה, שאלו יעזרו לכם לקבל את ההחלטה איך לבחור את מוצר הספיגה המתאים.

 

מה העלות של חיתולים למבוגרים ? 

מחיר של חיתולים למבוגרים משתנה בהתאם לכמה פרמטרים, בינהם המותג של החיתולים, ישנם מותגים שהם מותגי פרימיום יקרים ויש מותגים יותר פשוטים איכותיים לא פחות, הגורם הבא המשפיע על המחיר הוא המידה של החיתול, וכמות החיתולים בכל אריזה. יש מותגים בהם באותה מידת חיתול יש 15 יחידות ומותגים בהם יש באריזה 17 יחידות. המחיר של חיתולים מתחיל החל מ 39 ש"ח לחבילת חיתולים ויכול להגיע עד 79 ש"ח למכנסוני חיתול של מותג פרימיום.

איזה חיתולים מתאימים לי ? 

אם אתם רוצים לדעת איך לבחור חיתולים למבוגרים צריך ראשית לבחון את סוג הבעיה וחומרתה. יש לבחור את החיתולים לפי המידה המתאימה, רמת הספיגה הדרושה וכמובן התאמת החיתול לשגרת החיים.

מה קורה אם המוצר לא מתאים ?

אם רכשתם מוצר והוא לא מתאים לכם, אנו נגיע עד אליכם, ניקח את המוצר ותקבלו החזר כספי מלא עבור הרכישה שביצעתם.

איזה מוצרים יש לכם חוץ מחיתולים ? 

אנו מספקים את כל מוצרי הספיגה למבוגרים לרבות סדיניות פדים לבריחת שתן ועוד.

האם קיים מינימום הזמנה ?

לרוב המוצרים באתר אנו מספקים משלוח חינם ללא התחייבות לכמות או סכום מינימום, מוצרים קטנים ביחידות בודדות, כגון פדים יחוייבו או בעלות המשלוח או במינימום הזמנה, בהתאם לכמות המוצרים בסל.

איך ניתן לבצע הזמנה ?

את ההזמנה אתם יכולים לעשות דרך האתר, או ביצירת קשר בטלפון הנייד הישיר של בעלים החברה של עידן הספיגה, ההזמנות נקלטות אצלנו באתר 7\24.

חיתולים-למבוגרים-בגבעתיים
דיקור סיני לגילאים שונים
Call Now Button