חיתולים למבוגרים בתל אביב

חברת עידן הספיגה מספקת לכם חיתולים למבוגרים בתל אביב של המותגים המובילים והכל במחיר הזול ביותר, אנו מספקים משלוחים בחינם בכל אזורי העיר תל אביב, באזור רמת אביב, נווה אביבים, שכונת אפקה, כוכב הצפון, נופי ים שיכון דן לרבות שכונות בדרום העיר תל אביב, שכונת התקווה, כפר שלם ומרכז העיר, אבן גבירול, ארלוזורוב, בוגרשוב וכמובן משלוחים מהירים עד 48 שעות מרגע אישור ההזמנה

חיתולים למבוגרים בתל אביב - שאלות ותשובות

המחיר של חבילת חיתולי מבוגרים מתחיל ב 39 ש"ח ויכול להגיע עד 79 ש"ח, שזה תלוי בסוג המותג אותו אתם בוחרים לרכוש.

הסיבה להבדלי המחירים הגבוהים היא בגלל שלכל מותג יש כמות שונה של חיתולים, גם לפי המידה, בדרך כלל המידות הגדולות מכילות כמות יותר קטנה של חיתולים, אבל יחס המחיר לחיתול הוא בהתאמה לכמות החיתולים בכל אריזה.

בכל אריזה של חיתולים יש כמות שונה, הכמות משתנה בהתאם למידה של החיתול, ככל שהמידה יותר גדולה בדרך כלל יש פחות חיתולים באריזה ולהיפך, במידות חיתולים קטנות יש כמות יותר גדולה.
גורם נוסף שקובע את הכמות של החיתולים בכל אריזה הוא המותג, יש חברות שמייצרות 12 חיתולים באריזה ויש חברות המייצרות אריזות עם כמות של 15 חיתולים, בכל מקרה סדר גודל כמות החיתולים באריה הוא בין 12-17 יחידות.

הבדלי המחירים הם לא רק בין המידות השונות אלא גם בין החברות השונות.

הסיבה בגלל יש הבדלי מחירים בין המידות היא בגלל שבכל מידה יש כמות חיתולים שונה, ואתם מקבלים יותר חיתולים באריזה ולכן יש הבדל במחיר.

שוב חשוב לציין כי יש לחלק את המחיר בהתאם ליחידה אחת ואז מתקבל המחיר שאותו אתם צריכים לבחון.

כל המשלוחים שאנו מבצעים הם ללא חיוב נוסף, משלוחים חינם לכל אזור בארץ.

אנו עושים את כל המאמצים להביא לכם את המחירים המשתלמים וההוגנים ביותר, יחד עם זאת אנו מציעים לכם הנחות גבוהות במיוחד על קנייה בכמויות, לא כל המחירים האלו ניתנים לפרסום ולכן בכדי לקבל את המחירים הזולים ביותר חייגו אלינו וקבלו הטבות מיוחדות.

עידן הספיגה קמה מתוך מטרה עיקרית והיא להנגיש למבוגרים את כל הציוד הדרוש להם.

מכאן שלא קיים מינימום של הזמנה, אתם יכולים להזמין כל מה שאתם רוצים בהתאם לצרכים שלכם מבלי להגיע למצב שבו אתם צריכים להוציא סכומים גבוהים בכדי לקבל את המוצרים הבסיסיים הדרושים לתפקוד היומי שלכם.

משלוחים באזור המרכז, כמו העיר תל אביב יפו מגיעים אליכם לבית עד 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, ייתכנו שינויים בזמני ההגעה בהתאם למלאי הקיים. (במקרים חריגים)

אנו מחזיקים את כל המותגים המובילים, לרבות חיתולי נועם, ABENA ושקמה כמו כן תוכלו למצוא אצלנו מותגים מובילים מאירופה בייבוא אישי ומחיר משתלם במיוחד.

חיתולים למבוגרים

מוצרי ספיגה מובילים במבצעים לתושבי תל אביב

עידן הספיגה - למה דווקא אנחנו

אנו ספקי חיתולים למבוגרים המובילים בעיר תל אביב עם ניסיון של למעלה מ 18 שנים בתחום מוצרי הספיגה לגיל השלישי, בנוסף אנו מספקים לכם את כל המותגים המובילים במחירים הזולים ביותר, בלי פערי תיווך אתם קונים ישירות מהאתר המאובטח שלנו.

חיתולים למבוגרים בחולון
חיתולי מבוגרים עידן ספיגה

חיתולים למבוגרים - שירות זהב

אצלנו תוכלו למצוא חיתולים מומלצים של המותגים המובילים, מוצרי ספיגה של מותג נועם, ABENA וחוגלה. כל זאת מתוך התחייבות לשירות זהב. 
מה זה שירות זהב ? רכשתם מוצר ואתם לא מרוצים ממנו מכל סיבה, אנו נזכה אתכם במיידי בלי שאלות כלל, גם אם האריזה פתוחה.

18 שנות ניסיון

משלוחים עד הבית חינם

מענה אנושי 24/6

קנייה מאובטחת באתר

חיתולי מבוגרים בתל אביב - מידע חשוב

אם אתם קוראים את השורות האלו, אתם בטח סובלים מבריחת שתן, הרבה מאוד מבוגרים (וגם ילדים גדולים) יכולים להגיע למצב לא נעים של חוסר שליטה בסוגרים שאלו גורמים לבריחת שתן, ומה שקורה שמיד רצים לרכוש חיתולים למבוגרים, אבל רגע אחד לפני שאתם מוציאים סכומים גבוהים על מוצרים שהם לא בהכרח מה שאתם באמת צריכים, כדאי מאוד שתבינו את התהליך ותכירו את כל מוצרי הספיגה שקיימים, ככה תצליחו להתאים את המוצר הנכון עבורכם ולחסוך מעצמכם המון הוצאות כבדות וחוסר נוחות עם שימוש במוצר שלא יתאים לכם.

הנה כמה דברים שאתם צריכים לבחון לפני ביצוע רכישה :

סוג האחריות שאתם מקבלים :

עידן הספיגה קמה מתוך מטרה לתת לכם שירות זהב, שזה אומר שאנו מעניקים לכם אחריות מלאה על כל המוצרים שאנו מוכרים, אם מסיבה כלשהי אתם לא מרוצים מהמוצר, אנו ניתן לכם אפשרות להחזר כספי מלא.
על אריזות פתוחת תקבלו החזר עד 5 ימים מרגע הרכישה ועל אריזות סגורות תקבלו החזר ללא הגבלת זמן.
רק חברה שמספקת לכם מוצרים ברמה הגבוה והטובה ביותר ואנו בטוחים כל כך במוצרים שלנו שאנו מספקים שירות זהב.

במסגרת האחריות אנו מאפשרים לכם להחזיר גם אריזות פתוחת שהתגלו כלא מתאימות, הן מבחינת המידה של המוצר או יכולת הספיגה, כל העסק קם מתוך מטרה להנגיש לבני הגיל השלישי את המוצרים המובילים במחיר המשתלם ביותר, אנו מאמינים שעוד לפני שאנחנו עסק כלכלי אנו עובדים עם בני אדם במצוקה ומחפשים לתת להם את היכולת להתמודד עם המצוקה ביתר קלות.

מענה אנושי ומקצועי :

אנחנו בעידן הספיגה לא רק אתר אינטרנט, יש אנשים מאחורי האתר עם ניסיון של עשרות שנים, אנו מעמידים לרשותכם מספר טלפון שזמין לתת לכם מענה 24/6 בכל שעה ולייעץ לכם ללא כל עלות, אנו נשמח לתת לכם מענה בכל שעה לכל שאלה.

שילוח מהיר :

אם אתם תקועים בלי חיתולים וצריכים משלוח מהיר, אנו נוכל להעמיד לרשותכם גם שילוח מהיר מהיום להיום רק לתושבי תל אביב וגוש דן, בכדי לקבל הזמנה של משלוח מהיר לאחר ההזמנה באתר יש ליצור קשר ולבקש את האפשרות למשלוח מהיר, כמו כן לציין במעמד ההזמנה כי מדובר על משלוח דחוף.
אנו נגיע אליכם עוד באותו היום, הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 19:00 באותו היום יגיעו רק ביום שלמחרת, הזמנות דחופות לאותו היום יש לעשות עד לשעה 18:59.

מוצרים נלווים :

במקום לעבור בין מספר אתרים ובין מספר גדול של ספקי חיתולים ומוצרי ספיגה בתל אביב, אנו מעניקים לכם את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת, מבוגני XL גדולים וספגים במיוחד למבוגרים, סדיניות סופגות למניעת של חדירת נוזלים לתוך המזרון ועוד מגוון גדול של מוצרים המתאימים במיוחד לגיל השלישי.

מחיר הוגן ומשתלם :

עבורנו שירות זהב הוא לא רק לתת לכל לקוח את האפשרות להחזיר מוצרים ללא הגבלת זמן, אנו מאמינים ששירות איכותי ללקוח מתחיל קודם כל במחיר הוגן ומשתלם במיוחד, לכן אנו עושים את כל המאמצים ועובדים מול יצרני החיתולים באופן קבוע בכדי להוזיל עלויות מבלי לפגוע באיכות המוצר.
אנו ספקי חיתולים היחדים שיכולים להעניק לכם את המחיר המשתלם ביותר מהסיבה הפשוטה שאת המוצרים אנו קונים ישירות מהיצרן ללא פערי תיווך, כלומר החיסכון שלנו הוא הרווח הישיר שלכם, בנוסף במקום להחזיק חנויות גדולות ומפוארות, אנו מעמידים לרשותכם אתר שבו תוכלו לבצע קניות של כל המוצרים הדרושים לכם ללא העמסת עלויות נוספות כמו שכירות, תשלומי ארנונה חשמל ועוד. זה מה שהפך את חווית הקנייה באינטרנט להרבה יותר זולה ונוחה, בנוסף כל המוצרים יגיעו אליכם עד פתח הבית ללא חיוב נוסף.

Call Now Button