תהיו בריאים – שמרו על הבריאות – תעשו את זה בסטייל

אין ספק שכולנו רוצים לחיות חיים בריאים יותר, מאושרים יותר ואפילו לחיות הרבה יותר זמן.

במיוחד שזה מגיע לגיל השלישי, בגיל השלישי הרבה פעמים אנשים רבים לא לוקחים בחשבון את החשיבות של התאמת דיור לגיל השלישי, זה לא נגמר רק בהנגשה של המון חללים בבית, זה כרוך גם בשמירה על עיצוב שיהיה מתאים לאופי, שיהיה נוח והכי חשוב לשלב בין השנים בהרמוניה מושלמת.

לא רק עיצוב הבית, גם מה שאנחנו עושים מעבר משפיע אפילו הרבה יותר

זה הגיוני. אנחנו זה מה שאנחנו אוכלים. אם אנו אוכלים זבל, אנו מתים. לעומת זאת, אם נאכל מזון בריא מדי יום, הנצרך ביושר, נחיה זמן רב יותר. לרוע המזל, רובנו חיים במציאות שקרית וסוחבים כמה קילוגרמים של זבל תוך לבישת הרגלים לא בריאים. אם אתה עושה זאת, גם אתה בסדר. החיים קשים מספיק מבלי להכניס את עצמך למצב מוחלש כל יום.

נחש מה? זה לא קשה בכלל. עשיתי את זה כל הזמן. אבל נחשו מה? זה עדיין קשה ומהנה יותר. הנה איך.

בראש ובראשונה, אין צורך להצטרף לחדר כושר. בעולם שבו רוב האנשים הדיאטה לא מקבלת טיפול כלשהו, ​​אתה צריך להיות חזק כדי להיות בריא. אני הולך, מבשל, צופה בטלוויזיה, ובמוסך יש לי כוס מים וסיר סוכר מלא בסוכר. אנשים רגילים הם חזקים. אבל הם לא צריכים את זה. אני צריך להגיד יותר? כמובן!

הגיע הזמן לפרוץ מהתלם שלך. הגיע הזמן להתחיל לחשוב F ברצינות על מה שאתה עושה. כמובן, תהנו וכן, תהיו בריאים! אתה צריך לקחת אחריות. לא מדובר בחיסכון בכסף. חיסכון היה מרגיש רק רעיון טוב בכלכלה חולה. לא מדובר ב'הצלת חיים '. יש יותר חיים על הכף מאשר רק שלך. אם תנקוט בגישה שדולר כאן, דולר שם, ותתן לגובה המסים להאכיל אותך במה שהמשק נותן, תאבד את התמונה הגדולה. והתמונה הגדולה היא שאנחנו צריכים לחזור להילוך ולהיות בריאים וגובה המסים לא ייתן לך כסף!

בואו נתחיל לעבוד עכשיו בנות. בואו ניכנס לפעולה כמו שהכותב הזה חיכה ושילם כל הזמן הזה.

  • מה שתמצא שאתה לא צריך:
    • 50% או יותר של מזון מהיר.
    • 100% בשר אדום
    • מזון מהיר מטוגן

בבקשה! .. אל תתחיל עם המרכיבים הנחוצים בהחלט כמו הקלדה במחשב, פרסום בלוגים מלאי זעם, ביקור בבלוג מזג האוויר או אפילו מציאת אפליקציית מזג האוויר בטלפון שלך!

זה בכלל לא הכרחי!

כל מה שאתה צריך זה משהו בר קיימא.

אתה מכיר את הסוג שאני מדבר עליו? זה דברים כמו:

– מערבבים אורז (קמח אורז), שמן זית (כתית מעולה), שמן קוקוס (כתית) וחלב מלא

– חיטה (כיתה 64 או 65)

– שיבולת שועל (פחות או יותר ארוזה ושלמה)

אורז חום (דגנים ארוכים)

אורז שחור (תבואה ארוכה)

– מרק כליה או עצם עם 8 גרם שומן גוף .. (אם אתה טבעוני אתה יכול להשתמש במרק ללא השומן..כפי שהוא לא ממותק ואני מבטיח שיש לו עדיין הרבה טעם)

– מים

ובכל מקום שאפשר להשיג אותו, חקלאות חקלאית בת קיימא מועדפת. קבל מקומי, עונתי, אורגני, Feel The Rhythm במיוחד כאשר אתה מכה בחום הקיץ. זה פשוט הגיוני. הטמפרטורה תמיד צמודה, האור תמיד מאדים ויש שוב את האור המסתובב שהוא אדום. זה מה שאני אוהב לעשות כשאני מרגיש מתחת לזרועותיי (ובל נשכח את הרגליים) זה או יותר מדי או מעט מדי אוויר. יש איזון.

שטפו את הירקות והפירות שלכם במי המים המהירים שלכם כל עוד אתם יכולים לעמוד בישיבה באמבטיה.

מוסיפים לקערה גדולה את הקוקוס ושמן הזית ומניחים לה לשבת ולהשרות בקערה לזמן מה, ואז למרוח את התערובת בידיים על העור סביב הכתף והצוואר, כמו גם את גב הידיים והרגליים.

מוסיפים את הבצל והג'ינג'ר, מכסים אותם בשמן זית ומכניסים אותו לבלנדר עם כמה עלי דפנה ושורש מכרז ומערבבים אותו למשך מספר שניות ואז מכסים אותו שוב עם עלה דפנה ושורש הרך ומערבבים אותו לדקה נוספת.

מוזגים אותו לבקבוק ריסוס וממלאים מחצית ממנו במים ומרססים בעזרתו את גב הידיים, הרגליים, הכתפיים והצוואר. זה יפחית את מחקר גילוי הרופאים של ירידה של 20% בצרכי הבריאות על ידי רופאים בלבד בארצות הברית ועשוי לעזור לדרבן אותך להפוך את בריאותך לעדיפות שלך.

אם עליך לקבל מעלית מסחרית לעבודה או לביתך, אנא יידע אותנו כיצד נוכל לעזור.

Call Now Button
שינוי גודל גופנים